Παρασκευή 28 Φεβρουαρίου 2014

ΕΠΙΘΕΣΗ ΤΟΥ ΓΙΑΝΝΗ ΖΟΥΓΑΝΕΛΗ ΚΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΩΝ

Επίθεση κατά δημοσιογράφων εξαπέλυσε ο Γιάννης Ζουγανέλης με αφορμή τα όσα γράφτηκαν και ειπώθηκαν μετά τον θάνατο του επιστήθιου φίλου του, Σάκη Μπουλά
"Άστραψε και βρόντηξε" ο Γιάννης Ζουγανέλης σε συνέντευξη που έδωσε, για τα όσα ειπώθηκαν και γράφτηκαν μετά τον θάνατο του Σάκη Μπουλά.
"Εκτός από ένα- δυο τραγούδια του, ο Σάκης δεν παιζόταν στα ραδιόφωνα. Ούτε εμένα παίζουν, αλλά εμένα δεν με ενδιαφέρει, γιατί παίζω μόνος μου, δεν γουστάρω κανέναν κερατά. Τώρα που πέθανε βάζουν τραγούδια του και του κάνουν αφιερώματα. Μα είναι γελοιότητα , είναι όλοι γελοίοι" δήλωσε χαρακτηριστικά στο ένθετο περιοδικό Secret της εφημερίδας Παραπολιτικά.
Και πρόσθεσε: "Σε καμία περίπτωση δεν ξέρω τι θα έλεγε ο Μπουλάς αν τα έβλεπε όλα αυτά, ξέρω όμως πως όσο ζούσε το μόνο που τον έκανε να χάσει την αξιοπρέπειά του ήταν όταν τον πέθαναν αρχικά οι δημοσιογράφοι των sites, αλλά και στην αναπαραγωγή τους οι εφημερίδες, τρεις φορές και είχαν ορίσει και ημερομηνία θανάτου. Αυτό πουλάει και το πουλάνε τα καθάρματα της δημοσιογραφίας".
Ο Γ. Ζουγανέλης αναφέρθηκε και σε δημοσιεύματα που ήθελαν τον Μπουλά να έχει δώσει χρήματα σε συνεργάτη του: "Το τι έχει γραφτεί δεν λέγεται. Ότι έχει κάνει διαθήκη, ότι έχει αφήσει τα χρήματά του σε έναν απαξιωμένο μουσικό, αναφερόμενοι στον Γιάννη Κούτρα. Γελοίοι. Γελοία υποκείμενα. Καμία σχέση με τον Γιάννη Κούτρα. Απλά ήθελαν να δημιουργήσουν θέμα, μιας και οι ειδήσεις δεν πουλάνε και πουλάει αυτό. Η πραγματικότητα έχει ως εξής: «Οι άμεσοι συνεργάτες του στην τελευταία του δουλειά αποφασίσαμε να δώσουμε τα χρήματα που μαζεύτηκαν από εκείνη την βραδιά για τη μνήμη του Σάκη, σε έναν φίλο μας, απαξιωμένο μουσικό, εξαιρετικό, γνωστό σε εμάς και αν ήθελε ο ίδιος θα το δημοσιοποιούσαμε. Επειδή όμως δεν ήθελε, το σεβαστήκαμε και συνεννοηθήκαμε μαζί του".
Συνεχίζοντας, ο καταξιωμένος καλλιτέχνης αναφέρθηκε και στα συναισθήματα του Σάκη Μπουλά, όταν ήταν ακόμα εν ζωή και μερικοί τον "πέθαιναν": "Το άκουσε μια φορά και ήταν αρκετή. Στεναχωρήθηκε πολύ, αισθανόταν τρομερή αμηχανία και προστέθηκε κι άλλο βάρος στην ψυχούλα του. Μετά δεν έβλεπε τηλεόραση ούτε έπαιρνε εφημερίδες".
Για την περιβόητη "μακαριά", που πλήρωσε ο Μπουλάς, λίγες μέρες πριν τον θάνατο του: "Περίπου δυο μήνες πριν, ημέρα Δευτέρα, θα πηγαίναμε με τη γυναίκα μου και άλλη παρέα για φαγητό. Κάλεσα τον Σάκη να έρθει, αλλά επειδή δεν αισθανόταν καλά γιατί είχε κάνει χημειοθεραπεία μου είπε ότι θα πηγαίναμε όταν γινόταν καλά και χαριτολογώντας μου είπε: Ακόμα και αν φύγω να πάτε όλη η παρέα, οι φίλοι μου να φάτε για πάρτη μου". Όταν λοιπόν είδα τον φίλο μου και ιδιοκτήτη του μαγαζιού, μου ανέφερε ότι ο Σάκης είχε περάσει από εκεί και του είχε πει πως θα είχαν τα πράγματα μετά την κηδεία. Του απάντησα πως το γνωρίζω και ότι θα έρθουμε στενοί φίλοι με τον αδελφό του και τη σύντροφό του Αλεξάνδρα να φάμε. Τώρα αν πλήρωσε ή όχι δεν το ξέρω. Μάλλον δεν τον πλήρωσε, αλλά ουσιαστικά είναι σαν να τον είχε πληρώσει".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου